Eine Hand hält eine Glühbirne in der Natur, die von der Sonne erleuchtet wird

NÁŠ PŘÍSTUP K UDRŽITELNOSTI

  1. Udržitelnost
  2. Náš přístup k udržitelnosti

VE STOROPACKU MYSLÍME NA ZÍTŘEK UŽ DNES.

Udržitelnost je mnohostranný koncept, který se zabývá environmentálními, ekonomickými a sociálními otázkami, přičemž všechny vycházejí ze společné zásady zajistit, aby blahobyt budoucích generací vyrovnal nebo překonal ten náš. Ve společnosti Storopack je naším hlavním cílem uspokojovat dnešní potřeby, aniž bychom ohrozili vyhlídky na budoucnost. Náš přístup k udržitelnosti zahrnuje tři oblasti, které jsou zde zdůrazněny.

NAŠE TŘI HLAVNÍ OBLASTI

NAŠE ŘEŠENÍ

Představujeme naši filozofii, kterou se snažíme dodržovat a uplatňovat při vývoji každého nového výrobku. Tato filozofie se skládá ze 4R. Jsou to klíčová slova Reduce, Reuse, Recycle a Renew. Tuto filozofii podporujeme řešeními z našeho portfolia.

→ Další informace o našich řešeních

NAŠI LIDÉ A ORGANIZACE

Díváme se na naše zaměstnance a naši organizaci a na to, co pro nás znamená být rodinnou firmou. Chceme naše zaměstnance vyzývat i podporovat. Naši zaměstnanci jsou naším největším bohatstvím. Koneckonců spokojení zaměstnanci jsou dobří zaměstnanci.

→ Další informace o našich lidech a organizaci

NAŠE SPOLEČNOST

Jsme si vědomi důležitosti naší komunity a zaměřujeme se na společenskou odpovědnost. Vyzdvihujeme naši spolupráci s externími iniciativami, které podporujeme nejen finančně, ale i aktivně na místě, například kampaně na čištění pláží.

→ Další informace o naší komunitě

ZPRÁVA CHARLES POISSON, HEAD OF SUSTAINABILITY

„Naším cílem je zajistit zachování životního prostředí pro naše děti a budoucí generace prostřednictvím uvědomělého jednání. Jako vedoucí oddělení udržitelného rozvoje ve skupině Storopack Group se cítím poctěn, že mohu tento proces podporovat, jsem hrdý na dosavadní úspěchy a těším se na budoucnost. Udržitelnost není pro naši společnost novým pojmem. Již mnoho let se podílíme na vývoji udržitelnějších výrobků a vnímáme to jako součástí naší firemní identity. Udržitelnost pro nás není jen trend, ale nedílná součást způsobu, jakým podnikáme a vytváříme hodnoty pro naše zákazníky a zúčastněné strany. 

Chceme neustále snižovat ekologickou stopu našich obalových řešení a zlepšovat správné obaly na správném místě, kde jsou potřeba. Naše dokonalé ochranné obaly mají za cíl podporovat a ne škodit. Proto pracujeme na inovacích v oblasti designu a výroby, abychom pomohli směřovat k udržitelnější budoucnosti.

Jsme na cestě k výrobě minimálně 50% of the products we produce ourselves z recyklovaných nebo obnovitelných surovin do roku 2025. Dosavadní výsledky jsou velmi slibné a my máme jasný plán, jak na této dynamice stavět a nadále posouvat hranice možností v oblasti udržitelného balení. Od naší poslední zprávy jsme pokročili v definování cílů a klíčových ukazatelů výkonnosti, které budeme vyhodnocovat, abychom udrželi naše zaměření a zajistili, že splníme - a v mnoha případech i překročíme - budoucí potřeby, předpisy a očekávání zákazníků.

Our basis for this is to make decisions based on facts and communicate them as transparently as possible ensuring that we always avoid greenwashing. As we continue to make practical progress, our approach to sustainability is becoming more embedded across the whole business. Víme, že ekologická a sociální udržitelnost jdou ruku v ruce.“

Ein Fluss durchzieht ein Waldgebiet

NAŠE ZPRÁVA O UDRŽITELNOSTI

(verze v anglickém jazyce)

Více informací