SPOLEČNOST STOROPACK BĚHEM KORONAVIROVÉ PANDEMIE
Metzingen, červen 2020. Stejně jako všechny ostatní společnosti po celém světě, i společnost Storopack byla ovlivněna dopadem a opatřeními souvisejícími s koronavirovou pandemií. Díky svému spolehlivému finančnímu základu je však tento odborník na ochranné obaly dobře připraven do budoucna. V loňském roce skupina Storopack Group vytvořila konsolidovaný výnos ve výši 479 milionů eur, což znamená, že zisk byl v roce 2019 o něco vyšší než v předchozím roce (476 milionů eur). Protože byl zaznamenán také potěšující nárůst tržeb, společnost splnila všechny svoje cíle na rok 2019 týkající se zisku a tržeb.
Navzdory koronavirové krizi zůstává společnost Storopack, co se týče zisků za první polovinu roku 2020, sebevědomá. Očekává se, že tato částka bude na stejné úrovni jako v první polovině roku 2019, tržby však budou vyšší. Vzhledem ke koronavirové krizi je výhled na druhou polovinu roku nejistý; nicméně, v tuto chvíli společnost nepředpokládá žádné výrazné poklesy příjmů.
„Jsme potěšení a velmi vděční, že můžeme našim zákazníkům, obchodním partnerům a zaměstnancům poskytnout spolehlivost a stabilitu,“ vysvětluje pan Hermann Reichenecker, výkonný ředitel společnosti Storopack. „Je to možné především díky širokému portfoliu našich výrobků, našemu bezpečnému dodavatelskému řetězci s interními výrobními závody po celém světě, naší značné vertikální integraci a struktuře našich zákazníků pokrývající různé sektory. I během koronavirové krize zůstává naším zaměřením inovace výrobků a vývoj nových a udržitelných produktů.“
Široké portfolio zákazníků/výrobků a globální přítomnost představují výhody, obzvláště pak v době krize. V některých zemích jsou výrobci obalových materiálů klasifikováni jako klíčové firmy, a proto musí i během koronavirové krize udržovat schopnost dodávat produkty. Co se týče zboží, které je momentálně velmi potřebné, nabízí společnost Storopack širokou nabídku řešení ochranných obalů – od obalových řešení pro lékařský a potravinářský sektor až po online prodej běžných položek.
Budoucnost spatřujeme v řešeních z recyklovaných materiálů
Společnost Storopack je dobře připravena do budoucna díky výraznému zaměření na produkty s vysokým podílem recyklovaných materiálů. V loňském roce přibyly do produktového portfolia opět další inovace.
Například byl vyvinut nový materiál nazvaný rEPS. Lze jej využívat na výrobu nových ochranných obalů – např. pro domácí spotřebiče nebo obrazovky – které jsou celé zhotovené z recyklovaného materiálu. Tímto odborník na ochranné obaly sídlící v německém Metzingenu kompletně uzavírá recyklační cyklus.
Dále byly uvedeny další folie v produktové řadě AIRplus®, které jsou tvořeny minimálně z 50 % recyklovaným materiálem. Vzduchové polštáře AIRplus® se často využívají v internetovém obchodování, ale četná využití naleznou i v průmyslovém sektoru.
Produktová řada PAPERplus® obsahuje velmi oblíbený výrobek Papillon, který nyní nabízí další verze obsahující 100 procent recyklovaného papíru v různých barvách.
Kromě široké řady produktů s vysokým podílem recyklovaného materiálu nabízí společnost Storopack svým zákazníkům ochranné obaly zhotovené z obnovitelných surovin.
Storopack Česká republika, s.r.o.
Průmyslová 1502
691 23 Pohořelice
T +420 544 254 052