Společnost Storopack má za sebou úspěšný finanční rok 2017. Tato mezinárodní firma specializovaná na dodávky ochranných obalů vytvořila za minulý rok celkový obrat ve výši 454 milionů eur, to je o 20 milionů eur víc než v roce 2016. Ke zvýšení obratu o přibližně 4,6 procenta proti uplynulému roku přispělo asi 2 500 zaměstnanců na 64 pracovištích po celém světě.
Společnost Storopack vytvořila více než polovinu svých výnosů v Evropě (55 procent), větší čtvrtinu v Severní Americe (27 procent) a téměř 16 procent v Asijsko-pacifickém regionu. Ke 2 procentům přispěly společně Jižní Amerika a ostatní země. Na svém klíčovém trhu v Evropě dosáhla společnost Storopack nárůstu o téměř 4,5 procenta. Severní Amerika zůstává na téměř stejné úrovni jako vloni s +0,4 procenty. V rámci velmi potěšujícího rozvoje pak klíčové budoucí trhy společnosti Storopack v Asijsko-pacifickém regionu a Jižní Americe zaznamenaly jasné dvojciferné tempo růstu.
Pan Hermann Reichenecker na pozici Chairman of the Management Board je s roční účetní závěrkou spokojen: „Navzdory ostrému nárůstu cen surovin jsme zaznamenali silný výsledek, který zlepšuje naši rozpočtovou předpověď a zaznamenává růst ve všech našich regionech po celém světě.“
Růst motivován produktivitou pro zákazníky a udržitelnými zdroji
Vývoj růstu společnosti Storopack je především výsledkem pravidelných inovací produktů. Co se týče nových produktů, zaměřujeme se především na navýšení produktivity procesů ochranných obalů pro zákazníky a na udržitelné zdroje. Společnost Storopack již nyní získává přes 25 procent svých výnosů z produktů zhotovených z udržitelných nebo recyklovaných surovin. Oba tyto aspekty budou při budoucích inovacích produktů i nadále hlavní prioritou.
Digitalizace se zaměřením na zákazníka
Společnost Storopack má již digitalizovanou řadu interních procesů. V nadcházejících letech se zaměří na digitalizaci, která přidává hodnotu pro zákazníky. V této oblasti jsme shromáždili velké množství nápadů, některé již byly implementovány, jiné se stanou realitou během nadcházejících let.